vaken:)

2011-01-24, 07:51:20 / Kategori: Allmänt
nu så är jag vaken och det har väl inte hänt så mkt på natten förutom att jag typ var vaken hela tiden haha och kollade på massa filmer men känner mig sjuk eller inte sjuk har ont i halsen och huvudet men jag smittar inte så jag kan gå till skolan hehehe:P nej skojja menska inte göra så mkt idag va med kajsa kanske eller nån annan måste spela in låten typ för annars orkar jag inte fortsätta med den men iaf nu ska jag platta håret tror jag vet inte men har fått en skit irriterande finne ser ut som en jag vet inte vad menmen sånt e livet när man kommer in i tonåren hahahahaha skämt åsodi men ni får ha det så bra kan inte blogga i skolan för min skoldata har inge internet där underligt vis men jaja kommer va fett svårt i skolan idag vet ni vrf? nej precis ni skulle nog känna att ni ville dö vilket jag gör just nu men det blir ju bättre med tiden aja iaf måste sätta nån kräm på den jävla finnen! så XoXo//Erika Isabelle Stigson




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?