dagen igår

2011-01-23, 12:07:38 / Kategori: Allmänt
japp hade skitkul med min älskling igår förutom att min kamera försvann och hade asmånga bilder om man ska vara exakt 665 så ja hahah men jag får väl fixa en ny på nåt sätt. men vi kollade påp bio igår vi såg easy a den var skitbra   har redan sett den innan men iaf sen så när vi skulle åka hem så skulle vi ta tvärbanan och ja somna på kajsas axel och då så kom betalgubben och sa att jag skulle gå av tvären men jag skickade mobilbiljett och visa han ba nej nu ska du gå av jag ba va vad saru a jag vet va han blev fett irri han ba gå av du ska gå av här jag ba nej och han gjorde så att hela vagnen stod still tills jag gick av men jag vägra tillslut kallade han på vakterna och jag lvervägde det och gick av så skrek jag näää nu ska jag bajsa på den hör fittvagnen sen så stog jag och peka finger åt han som körde sen satte jag mig å garva som in i helvete sen var jag arg och klagade på allt och skrek över hela hammarby sjöstad sl fittor skrek jag ganska högt hahaha men sen så vid tio tiden skulle jag och kajsa köpa läsk då hade jag satt på mig min klänninbg som jag köpte igår och usch! vad irriterad jag blev på alla killar som kollar på tjejers ben hela tiden kände mig som ett jävla offer hahahaha sen så när vi kom hem så kolla vi på lite filmer och sånt sen idag så var vi med max och hade skitkul typ drog till donken va i globen sen gick max och sen kom det några killar som satte sig vid oss eller jag och kajsa sat mitt emot varandra och vi låtsades vara engelska och då gick dom hahah bara för att killar inte kan engelska:P men vi skulle iaf leka fjortisar det gick ju sisådär men iaf när jag skulle tagga hem så träffa jag noh och alex vid mårtens gick av där snacka lite sen gick sista biten hem och nu så e pappa och karita och hämtar mat för pappa ska åka till la grave och då måste man typ äta skitnyggigt eller tror det iaf men illafall vi har inte handlat så drf har vi inget i kylen men iaf nu sitter jag här ensamhar iaf näääästan gjort klart låten alltså texten e klar och så kommer bara bort mig i melodin ibland hahah men pusspuss jag bloggar förmodligen imorrn:)<33333



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?