haff eller?

2011-01-21, 20:53:43 / Kategori: Allmänt

haha gick till gården då gick det förbi några killar och den ena putta in en kille i mig han var skiiiiitsöt skojja inte sen halka han så han ramla på mig haha fett fail men det visade sig att dom skulle träffa några som jag kände så vi gick till dom sen så va vi sen snacka jag lite med den där kille han hette anton haha han ba kan jag få ditt nummer jag ba vad ska du med det till han ba vad tror du jag ba jag vet inte han ba jag ska ringa dig för du är skitsöt haha jag börja asgarva sen fick han mitt nummer sitter och smsar med han´,han vill träffa mig imorrn men jag ska ju va med kajsa han ville typ gå på bio. omg fick ett sms nyss det står 'juste det var ju du på den där festen som strulade med lucas' haha så vi känner varann fast vi visste inte om det haha men kan inte dissa kajsa men nu ringer han till mig också haha men nu när man e singel får man ju göra vad man vill:P

pusspuss sötisar:)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?