det var inte dig jag älskade...

2011-01-21, 17:29:06 / Kategori: Allmänt

precis det var inte dig jag älskade bara behövandet av att ha en person bredvid mig och jag valde dig du verkade gullig och snäll men du var tvärtemot du var en rebel till allt som var bra och jag känner så patetisk för att jag trodde att kärleken fanns den kanske finns men inte mellan två personer som oss helt olika människor,helt olika liv inget stämmer.men vill bara du ska veta att du är glömd efter jag har gett dig det du förtjänar och det du förtjänar är egentligen ingenting för en sån som du förtjänar att ha ingenting men jag känner mig extra snäll så jag tänker ägna lite mer uppmärksamhet till dig än vad du nånsin gjorde mot mig. hoppas du får ett bra liv för det är ju utan mig i det.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?