två inlägg i ett?

2010-10-27, 22:43:10 / Kategori: Allmänt

klubbor blir till ciggaretter. kvarsittning blir till avstängning. läsk blir till vodka.
cyklar blir moppar. pussar blir till kyssar. kyssar blir sex. kommer ni ihåg
när man var lite och inte brydde sig om hur man såg ut varje sekund. och
när att ''skydda sig'' betydde att ha hjälm? när pappas axlar var det
bästa stället på jorden,och när mamma var ens största hjälte. när krig var
bara en lek. den värsta känslan var när man skrapade upp knäna. när man bara
grät om man hade en mardröm eller om man inte fick godis eller glass och
 om man inte kunde sova kröp upp i mammas och pappas säng och kände trygghet.
när hejdå betydde '' vi ses imorgon'' och när man längtade efter att växa upp.
saknar barndommen när allt var enkelt men samtidigt man måste gå i genom den
här perioden nån gång, så är det bara. jag önskar bara allt inte gick så fort
och att alla kunde tänka för sig själv och inte följa grupptrycket.


Jag vet inte varför men jag saknar dig din omfamning och allt med dig,
underbara du varje gång jag ser dig vill jag kyssa dig,
jag vill säga vad jag känner för dig men allt blir knas då-.-
jag önskar att det var du och jag igen det vi hade var äkta,
men jag sumpade det totalt pågrund av mina knäppa tankar,
att jag ens trodde det om jag inte hade varit så dum den kvällen
 så skulle allt var annorlunda och jag skulle ha kvar dig vid min sida,
din hand i min och inget skulle kunna skilja på oss.
men jag vill att du ska veta att allt var ett stort misstag!
 förlåt mig för den idiot jag är!
Och jag vet att det inte går att ändra men jag försöker men ingen ser det!
jag vill ha tillbaka allt!
spola tillbaka tiden så jag får rätta det jag gjorde fel så jag får vara med dig igen
saknar dina kyssar dina kramar din förståelse till mig
du var den enda som såg vem jag var.
om jag ska vara ärlig var du. nej du är den jag älskar mer än något i hela mitt liv.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?