Jag vet varför jag fäller tårar...

2010-10-26, 10:05:42 / Kategori: Allmänt

...men bara för att ni sårar mig med era ord även om ni inte tänker på det sårar det mer än du kan ana hur skulle du känna om samma sak hände dig? inte så bra eller hur men ni tänker inte på mig som en människa ni ser mig som en leksak som nåt jävla nöjesfält.Men vad fan e ni för människor som gör så mot en annan. och specciellt du falskast av alla du är den mest äckligaste fulaste själviska människan jag träffat hur du beter dig är bara tragiskt men jag gjorde ett misstag och jag försöker rätta det men när jag byggt min mur tar ni sönder den igen och jag måste börja om ingen. jag orkar fan inte med detta allt runt om kring mig allt är fel!och jag känner mig trasig inuti men jag har ett leende på läpparna det känns konstigt att låtsas vara glad när jag egentligen vill skrika och gråta jag vill skrika i era öron vad jag  hållt tänker och tycker om er!!!!!!!!jag har lovat massa saker som jag inte har hållt men jag kämpar på så snälla låt mig försöka!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?