B-vään!

2010-10-22, 07:47:54 / Kategori: Allmänt

Vem:
Skrev du senast till på msn? -  Carime
Kramade du senast? - Erika
Är den finaste personen som finns? - Många
Vill du vara med just nu? - Hannah

Vad:
Skrev du senast i ett sms? - vet inte-.-''
Drack du senast? - vatten
Köpte du senast? - en klubba
Gjorde du idag? - Gick på united sisters<3
Vill du göra nu? - Vara med den personen jag älskar...<3
Åt du senast? - mat-.-
Är närmast dig rosa? mina kinder ^.^

kärlek och förhållanden:
Älskar du någon nu? - jag vet inte!! <3
Har du sårat någon idag så de börja gråta? -  vet inte...
Har nån sårat dig så du börja gråta? - jaa <3
Har du hafft ett förhållande dom varade över en månad? - ja
Har du haft ett förhållande som varade över ett år? - ja
Har du haft ett förhållande som varade över tre år? - neej

ärlighet
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - yes!
Jag har gjort något dom jag lovat mig själv att inte göra - yes.
Jag har en hämlighet som ingen vet - ja har många
Jag har fuskat i spel - ja

gråtande:
gråter du nu? - nja lite..
har du gråtit idag? - ja
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - många gånger..

döden:
Jag hatar begravningar - ja !
Jag har sett någon död - ja
Någon nära till mig har försökt gå självmord - ja
Någon nära till mig har begått ett självmord - ja
// Kajsa





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?