äntligen klar!

2010-10-27, 10:29:54 / Kategori: Allmänt
ääääntligen är jag klar med mit facking papper som vi skulle göra te tema kvällen, men värsta failen idag haha jag satte upp håret i en toffs osminkad och ba nu går jag te skolan sen så kola jag facebook och carime hade skrivit skolfoto idag och ba shit shit shit! så börja jag fixa mig och jag han inte duscha och jag och kajsa hade maränkkrig igår haha så mitt hår var heeelt fucked up.så sen när jag gick te tvärbanan träffa jag Lydia och jag berätta vad som hade hänt sen mötte vi alexandra och jag berätta för henne också och då så sa hon att skofotot var på kvällen jag ba men åhhhhh vad onödigt att fixa mig sen typ ¨på garvade jag ihjäl men jag fick ett bra välkommnande av kajsa och wille haha en bitchslap hahahaa det är ju slap a blonde girl day men jag har inte blibit slagen så många gånger för jag flyr typ från alla hahahahahahahah!!!!! men nu så ska jag sitta lite på acebook flr jag orkar inte arbeta hahaha!:P<33333333



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?